سوالی دارید ؟ | فروشگاه اینترنتی امن پلاس

لطفاً پیش از خرید، موارد زیر را به‌دقت بخوانید؛ زیرا ثبت هر سفارش در امن پلاس به معنی موافقت با شرایط زیر است.

شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید چیست؟
 

سیستم هوشمند امن پلاس، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید امن پلاس باشد...

چرا به شماره سفارش (DKC) نیاز داریم؟
 

امن پلاس برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش یا همان کد "DKC  " این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید...

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟
 

بله، امن پلاس تسهیلاتی را فراهم کرده، شما میتوانید تا سقف 20 میلیون تومان به صورت اقساط  با بازپرداخت  6 ، 9 و 12 ماهه از سایت امن پلاس  خرید کنید.

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
 

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

شرایط گارانتی امن پلاس

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.

در همین راستا شرکت امن پلاس مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره 02833369081 اقدام نمائید.

 

چطور میتوانم بدون برقراری تماس، درخواست مرجوعی کالای خریداری شده را اعلام کنم؟
 

شما میتواند وارد پروفایل خود شوید و از قسمت درخواست مرجوعی ، فرم درخواست را تکمیل کنید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
 
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.
میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.
چطور میتوانم امتیاز‌ بگیریم؟
 

شما از سه راه می‌توانید امتیاز بگیرید:

 

خرید کالا

 

ثبت نظر

 

دعوت از دوستان برای خرید از امن پلاس

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
 
وارد سایت امن پلاس شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.